Nazwa food trucka
Nazwa Twojej przyczepy gastronomicznej wbrew pozorom ma bardzo duże znaczenie. Ciekawa i wpadająca w ucho wzbudzi ciekawość Twoich potencjalnych klientów. Jest ona niezbędna na potrzeby logo oraz stronny www która będzie potrzebna do promocji Twojego przyczepy – food truck. Bez niej również nie zarejestrujesz swojej działalności gospodarczej w odpowiednim urzędzie. Zanim zaczniesz poszukiwanie wymarzonej nazwy przyczepy gastronomicznej należy zastanowić się jakie jedzenie będziesz w niej serwować, ma to kluczowe znaczenie, sama nazwa powinna się z nim kojarzyć wzbudzać apetyt na samą jej myśl. Jeśli już wiesz co będziesz proponować klientom w swoim food tracku możesz przeprowadź burzę mózgów, odnotuj każdą zaproponowaną nazwę i stwórz listę tych najlepszych. Przy wyborze postaw na kreatywność. Kiedy już dokonasz wyboru, przekonaj się czy jest ona dobrze odbierana przez rodzinę znajomych czy przyjaciół. Pamiętaj, że nazwa powinna być rozpoznawalna już z oddali niezależnie potrawy jakiej kuchni będziesz serwować w swojej przyczepie gastronomicznej. Przymiotniki takie jak: świeży, zdrowy czy domowy przyciągają uwagę klientów i sugerują wysoką jakość oferowanych przez Ciebie potraw.
Logo przyczepy gastronomicznej
Kiedy znajdziesz już nazwę dla swojego food trucka, następnym krokiem jest stworzenie logo które będzie się kojarzyło z jedzeniem jakie będziesz serwować oraz Twoją marką. Podstawowym zdaniem logo jest szerzenie rozpoznawalność Twojej marki. Dlatego też ważne jest, aby logo twojej przyczepy gastronomicznej było oryginalne, niepowtarzalne, zapadające w pamięci. Strzeż się przed gotowymi szablonami takimi jak np. roześmiana kiełbaska, takie loga są już dość powszechne a Ty musisz się wyróżnić na tle konkurencji, której jest coraz więcej na rynku food trucków.
Pamiętaj, że podobnie jak nazwa, którą wybrałeś dla swojej przyczepy gastronomicznej, logo powinno odzwierciedlać rodzaj kuchni jaką będziesz serwować. Nie spiesz się z jej wyborem. Logo, poza tym, że ozdobi samego food trucka, będzie znajdowało się na serwetkach, wizytówkach czy stronie www. Ważne, aby nie było za skomplikowane, nie męczyło wzroku i oczywiście było łatwe do zapamiętania. Najlepiej, aby samo projektowanie logo dla Twojej przyczepy gastronomicznej zlecić profesjonalnej firmie, która na pewno zapewni odpowiedni poziom tego jakże ważnego elementu Twojej marki.
KOMENTARZE